سوابق تحصیلی:
- کارشناس روانشناس بالینی دانشگاه علامه طباطبایی
- کارشناس ارشد روانشناسی دانشگاه تهران
- کاندیدای دکتری روانشناس تربیتی دانشگاه خوارزمی
سوابق شغلی:
- روانشناس و مشاوره کودک و نوجوان در زمینه مشکلات تحصیلی و شناختی، هیجانی و عاطفی و مهارت های اجتماعی
- معاونت آموزشی و مشاور مجتمع آموزشی شناختی دخترانه پژوهشگران. سال94-95
- مدرس مهارت های زندگی برای کودکان و نوجوانان
- مدرس کارگاه های روش های ارتقای مهارت های زندگی کودکان و نوجوانان برای معلمان و مربیان در مجتمع های آموزشی مختلف
- مدرس کارگاه های مادر و کودک(بازی های هدفمند برای آموزش مهارت های زندگی)
- مدرس کارگاه های فرزندپروری بر اساس رویکرد های مختلف( فرزندپروری دموکراتیک، تعهد و پذیرش،طرحواره درمانی، تفکر محور، مغر محور)
- روانشناس و مشاور کودک و نوجوان در مرکز مشاوره تارا
مقالات و فعالیتهای پژوهشی:
- پایان نامه کارشناسی: رابطه ارضای نیاز های اساسی روان شناختی بر انگیزش شغلی کارکنان شرکت نفت
- پایان نامه ارشد: رابطه اهداف زندگی و بهزیستی روانی : نقش واسطه ای نیازهای اساسی روان شناختی
- رساله دکتری: مقایسه تأثیر برنامه توان بخشی شناختی و هدایتگری ADHD بر کارکردهای اجرایی، توجه، تنظیم هیجان، انگیزش و شایستگی تحصیلی کودکان دارای اختلال کاستی توجه/ بیش فعالیهمکاری در هنجاریابی مقیاس حافظه وکسلر5 با موسسه علوم شناختی(زیر نظر آقای دکتر علیرضا مرادی)
- تالیف کتاب های کار مهارت های زندگی پایه اول تا ششم، انتشارات علوی
- تالیف کتاب ماندالا، ابزاری برای کسب تعادل، تمرکز و آرامش، انتشارات رشد
- Baghdarnia, M., Soreh, R.F., & Gorji, R. (2014). The Comparison of Two Methods of Maximum Likelihood (ML) and Diagonally Weighted Least Squares (DWLS) in Testing Construct Validity of Achievement Goals.